Fun, Learning, Friendship and Mutual Respect
START  HERE

Unregistered
Go Back   HeliFreak > R/C Helicopters > International Helicopter Support Forums > Netherlands/Belgium/South Africa

Netherlands/Belgium/South Africa Netherlands/Belgium/South Africa speaking Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-17-2011, 11:27 AM   #1
Stravincy

Default Blade 120SR te koop

Hallo allemaal,

Ik heb de 120SR gekocht om er buiten en binnen mee te vliegen, maar omdat ik er alleen buiten mee kan als het weer heel erg meezit (wat bijna nooit gebeurd hier in Nederland ) wil ik hem verkopen en daarna een MSR kopen voor binnen alleen.

Hij is in goede conditie en ik heb hem goed onderhouden. Nooit problemen mee gehad.
5 lipo's zitten er bij, de standaard RTF radio, rode + gele canopy en ik heb nog aardig wat reserve onderdelen.

Als iemand ge´nteresseerd is zeg ik wel precies wat ik nog allemaal aan onderdelen heb en dan kunnen we het ook over een prijs hebben, want op het moment heb ik niet echt een prijs in m'n hoofd zitten.

Laat het me maar weten als je ge´nteresseerd bent.
Stravincy is offline        Reply With Quote
Reply

Unregistered
Go Back   HeliFreak > R/C Helicopters > International Helicopter Support Forums > Netherlands/Belgium/South Africa

Netherlands/Belgium/South Africa Netherlands/Belgium/South Africa speaking Forum

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules