Fun, Learning, Friendship and Mutual Respect START  HERE


Unregistered
Go Back   HeliFreak > R/C Helicopters > International Helicopter Support Forums > Netherlands/Belgium/South Africa


Netherlands/Belgium/South Africa Netherlands/Belgium/South Africa speaking Forum


Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 09-07-2010, 04:08 PM   #281 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

goedkope 3K bladen : ca 17 euro per stel.
Op diverse plekken te krijgen.

Heb ze nu dus in bestelling. en als dat niet snel geleverd kan worden doe ik een andere bestelling bij rchellevoet. daar zijn ze ook niet duur.
Voor de rest een beetje aan het orienteren op een 500-machine.
Ben ik nu wel aan toe. meteen wat minder windgevoelig, dus vaker vliegen. Zeker hier in ons winderige kikkerlandje.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 09-10-2010, 02:10 PM   #282 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

He Chopstick !

Een mooie Trex 550E FBL !! Lijkt je dat wat ? Flybarless ?? Schijnt wel erg in trek te zijn tegenwoordig. Erg stabiel, alleen onderdelen kosten weer maar duurder.

Ik heb mijn BMI weer in elkaar hoor, met de DX6i/AR6200.

Zie hier de foto's
https://www.helifreak.com/album.php?albumid=5538

De winter zit eraan te komen, hoop een sporthal te vinden om binnen te kunnen vliegen.
Groet.
H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-11-2010, 10:26 AM   #283 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Vraagje... Ben mijn rotorkop BMI 450 SC in aluminium aan het zetten.
Ik heb volgend probleem: Rotorkop was reeds alu. Heb de bell arms vervangen door alu exemplaren maar.... als ik de rechthoek die over deze armen schuift (en waar eveneens de flybar door gaat en de ovalen rods aan vastklikken) wil plaatsen is deze iets te smal. Ik krijg dat ding met geen stokken op zijn plaats.
Hebben jullie dit probleem ook en zo ja hoe is het te verhelpen?
BTW alle parts zijn BMI-parts.
Alvast dank.
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-11-2010, 02:54 PM   #284 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

ik heb een KDS-kop erop zitten. dus kan je niet helpen.

Hey Hans,
Laatste nieuws: gisteren een compass Atom 500 gekocht (2e hands).
Nu eerst maar eens studeren, programmeren, nalopen etc. wel een geweldig ding om te zien alleen al.

Maar eerst mijn 450 weer in elkaar zetten. Er moet toch gevlogen worden. alle onderdelen zijn binnen.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-12-2010, 11:12 AM   #285 (permalink)
Registered Users
 
My HF Map location
Join Date: Sep 2010
Default kolonie

Leuk een Nederlandse kolonie
babaquidu is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-13-2010, 05:52 AM   #286 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

ja, best gezellig hier hoor. Bijzonder voor de Carboon 450 mannen en vrouwen.

De mijne zit weer in elkaar, de eerste test en afstelvluchten zijn al weer gemaakt. Bladspoor eruit etc.

Nu ff de Atom instellen.
Druk hoor, met 3 heli's. Straks heb ik bij rustig weer ruim een uur zuivere vliegtijd.
Met wat klets erbij, en wisselen van accu's etc ben ik weer een middagje van de straat.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-17-2010, 07:21 AM   #287 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Quote:
Originally Posted by liecat View Post
Vraagje... Ben mijn rotorkop BMI 450 SC in aluminium aan het zetten.
Ik heb volgend probleem: Rotorkop was reeds alu. Heb de bell arms vervangen door alu exemplaren maar.... als ik de rechthoek die over deze armen schuift (en waar eveneens de flybar door gaat en de ovalen rods aan vastklikken) wil plaatsen is deze iets te smal. Ik krijg dat ding met geen stokken op zijn plaats.
Hebben jullie dit probleem ook en zo ja hoe is het te verhelpen?
BTW alle parts zijn BMI-parts.
Alvast dank.
Hoi Liecat.
Zie hier een foto van mijn alum rotorkop. Hoop dat je er wat aan hebt. Er kan echt niet veel verkeerd gaan met monteren.
In ieder geval blij dat je nog vliegt !! Laat me weten of je meer hulp of detail foto's nodig hebt.

He Chopstick. Heb eens even je nieuwe Atom500 op het internet bekeken, mooie heli hoor, hoop gauw een foto van je te zien.

Hoi babaquidu
Ook welkom. Met welke heli vlieg je ?

Heb gisteren paar lipo's gehoovered in de tuin, gyro staat goed nu, alles draait weer mooi.
Nu maar wachten op mooi windstil weer !!!
Groeten. H.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF1236.jpg
Views:	111
Size:	64.9 KB
ID:	180638  
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-18-2010, 11:51 AM   #288 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Hans,
Mijn kop zet ik in elkaar, net zoals op je foto (ik zou niet weten hoe je het anders kunt doen). Maar het flybar-frame past niet over de bell-armpjes. Het frame is ietjes te smal en kan niet over de beide armpjes zakken.
Wat ik wel zie op je foto: je alu-bell-armpjes lijken smaller dan de mijne: bij U zie ik tegen de kop aan een verdikking, dan de ball-arm zelf en dan de vijsjes voor bevestiging. Mijn armjes hebben langs de zijde van de vijsjes eerst nog eens een verdikking en dan pas de vijsjes, ze lijken dus iets dikker.
Mijn BMI bestelnummers: Alu bell-control arms: 0455-064, alu Flybar control set 0455-063
Wat hier de oorzaak van is kon ik tot op heden niet achterhalen. Zal morgen of zo nog eens een poging wagen en een en ander rustig natrekken.
Vandaag even alles weer uit elkaar gehaald. Het volgend probleem stelt zich: indien ik de bell arms (plastiek en alu) of elkaar leg dan zijn inderdaad de alu-armpjes ongeveer een 3 mm dikker. Doe dat x 2 en je zit op een goeie halve cm. Logisch dat een en ander niet meer past. Zal vanavond even een mailtje naar BMI-Kontich sturen, benieuwd naar de uitleg daar....
Heb nu terug de plastic bell-arms gemonteerd met de alu flybar control set, hebben we toch de idee dat we aluminium vliegen....
Tot hoors, Lieven
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i

Last edited by liecat; 09-19-2010 at 10:52 AM..
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-20-2010, 10:08 AM   #289 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

wat raar dat maatverschil. Inderdaad gewoon vragen.

foto van mijn atom komt nog wel. ben nu lipo's aan het inbreken en alles aan het afstellen. Veel geweld, dus echt wennen. Op advies finless bob in het swashmenu de settings naar 50%. Aileron 45%.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-22-2010, 11:53 AM   #290 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Vandaag een mail gehad van BMI-Kontich. De Bell-arms zijn inderdaad fout aangemaakt en passen dus niet op de helicopter met geinstalleerde flybar-control-set.
Voorlopig kan men alleen met de plastic armjes vliegen.
BMI onderzoekt of in de toekomst de juiste alu-bell-arms kunnen aangemaakt worden.
Nu nog hopen de we een refund van het aankoopbedrag kunnen verkrijgen.
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-22-2010, 02:03 PM   #291 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

ik hoop het voor je.
En anders is het misschien toch de moeite om in 1 keer een KDS-kop of zo erop te zetten. Veel conventioneler, dus passen allerlei merken wel op. Ook Trex 450.
Ik vlieg er al weer 2 jaar mee. Gaat prima.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-23-2010, 09:55 PM   #292 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Zo, weer terug in cyberspace...
Wat raar dat BMI de afmetingen van hun onderdelen veranderd ? Hoop dat ze je compenseren Lieven. Misschien passen de armpjes van een Trex 450 wel beter ? Kleur zal alleen anders zijn.
Chopstick: ik lees weleens vaker over lipo's "inbreken", 3x tot 50% capaciteit vliegen of zoiets, niet te zwaar belasten in begin enzo. Maar met de huidige laad- en ontlaad capaciteit schijnt het ook weer niet echt nodig te zijn. Dat supersnel laden tot 5C lijkt me eerder een probleem, niet echt bevorderlijk voor de levensduur van een lipo. Ik hou het bij 1 tot 2C max. of een laadstroom tot 3,5 - 4 ampere (bij 2C dan). Wat voor lipo's zitten er op je Atom? 4S ?
Gr.H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-24-2010, 07:37 AM   #293 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Nee joh, op mijn Atom zit 6S. Powerrrrr!
Ik laad de hyperions niet met 5C maar met 8 Amp, bijna 4C. Kun je nog steeds op wachten. even rust is ook goed.
De accu's van de Atom doe ik met ca 6 Amp, 2,5 - 3C. Duurt dus ook nog niet overdreven lang (ca 20 minuten).
Mijn voeding levert 500W, dus zat over. Ik vind het onnodig om overal tot het maximum te gaan. Zeker niet als ik toch tijd zat heb, bijv. als ik niet meer ga vliegen.

Buiten laad ik alleen de accu's van de Atom. Daar heb ik er maar 2 van. 5 bij mijn carboon450. en 4 bij de sjm. Die laatste komt alleen met weinig wind buiten.
Na een vluchtje of 8 a 9 vind ik het meestal wel mooi zat. Daar ben je toch al snel een paar uur mee zoet (inclusief wat korte pauzes).
Als ik alle accu's 1 keer doe heb ik nu ca. 75 a 80 minuten zuivere vliegtijd. Meer dan zat. Ik neem hooguit nog 1 accu voor de atom erbij.

Mijn Carboon vliegt na de refit weer als nieuw. Lekker scheuren. Nu inmiddels zonder expo, alle trims en subtrims op nul. Ook al heb ik nu een grotere, deze blijft zeker niet staan.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-27-2010, 10:37 AM   #294 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Wel lekker hoor, zo'n flinke lader. Kan je blijven vliegen !!
Dus 6S op die Atom !! Wauw, da's niet mis

Nou, ik checkte vanmorgen mijn bankrekeing en zag dat er nog wat geld op stond, terwijl het weer bijna einde van de maand is, dus...........maar weereens iets leuks aangeschaft.
Zie hier: http://www.v-nix.nl/air-ace_flycamone2.php
en een 2 gb SDHC
FlyCamOne v2 mini camera voor onder de BMI straks. Dat lijkt me zo leuk om een stukje te filmen terwijl je vliegt. Hoop dat ik hem eind van deze week in huis heb, dan gaat hij mee naar huis. Ik heb een Trex500 size onderstel voor de BMI, die moet ik nog op maat maken en dan een perspex fundatie plaatje eruit, tussen een paar veertje rondom lange boutjes of iets dergelijks, om de trillingen een beetje in de hand te houden. Kijken of dat gaat lukken om een beetje fatsoenlijk filmpje te schieten.
Zal er uitgebreid verslag van doen straks.
Je kan hem ook op een vrij kanaal aansluiten om hem te schakelen tussen foto's en video opnames, maar ik heb geen vrij kanaal meer dus alleen video of foto's.
Hou je op de hoogte !!
Gr.H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-27-2010, 01:05 PM   #295 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Lijkt me ook wel leuk, zo'n cameraatje.
Maar dan wel met een beetje normale vlucht, zodat je goede beelden hebt van moeder aarde.

Hans,
Ik heb, sinds ik de carbon upperframe-delen heb gemonteerd meer last van glitches.
Zeker ook in combinatie met mijn carbon tailboom geeft de belt zeker meer static. Ontvanger is een Spektrum AR6110.

Heb jij met dat carbon frame ook meer storingen?

Ik ga waarschijnlijk mijn tail met een dun draadje aarden aan mijn motor-mount. Kijken of dat helpt.

Anders zou het nog kunnen dat ik toch een full-range ontvanger erin moet zetten. Met mijn sjm180 heb ik er op dezelfde afstanden geen last van. Daar zit ook zo'n kleine ontvanger in. Dus vandaar dat ik aan dat aarden denk.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-27-2010, 10:25 PM   #296 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi Chopstick

Nee, tot op heden geen last gehad van glitches, even afkloppen. Lees het wel regelmatig dat vooral de staartservo daar weleens flink last van heeft en een flinke zwieper wil maken. Gebruik je een (teflon-) spray voor je riempje ? Word wel aanbevolen maar ik gebruik het zelf ook niet. Aarden van de metalen delen op de boom schijnt ook te helpen, tailgear casing, finholder, tailboom clamp. Wat gebeurt er precies bij jou dan ? Ook glitches van je cyclic servo's ? Had er met die oude 35 Mhz radio last van, met tot 2 keer toe een flink crash.
Ja, die mini camera zal alleen voor langzame en hele voorzichtige vluchtjes gebruikt gaan worden. Schijnt dat hij niet erg goed tegen trillingen en koude lucht temperaturen kan, dus maar lekker rustig aan mee doen, anders zie je ook niks op de film. Het zal een interessant experiment worden.
Heb je weleens aan een stabilisatie syteem gedacht ? KDS, FMA, Spartan, Helicommand, er zijn er zoveel met allemaal hun eigen voor- en nadelen, en in alle prijsklassen te koop. Het neemt volgens mij juist de uitdaging een beetje weg van het vliegen. Maar het kan je wel uit een benarde situatie helpen dus het betaald zich min of meer zelf weer terug doordat je niet of minder crashed. Dus misschien toch de overweging waard ?
Moet ook maareens serieus aan een grotere heli gaan denken als ik al die dingen aan het frame moet gaan monteren, niet echt veel ruimte meer over op het BMI framepje.
Groeten maar weer. H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-28-2010, 04:44 AM   #297 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

De heli valt dan in de failsave. Dat zijn de instellingen die bij het binden van de ontvanger aan de zender ingesteld staan. Feitelijk gaat de motor dan uit. Tot nu toe startte de motor nagenoeg meteen weer op, zodat de heli gewoon verder vloog. Alleen mijn hart sloeg wel enkele malen over.

Stabilisatiesystemen ga ik niet gebruiken. De carboon doet het prima zo. En ik heb de heli's natuurlijk wel om zelf te vliegen, niet een of ander apparaatje.

Waar ik met de Atom500 wel heen wil is flybarless. Dat scheelt een hoop onderdelen in de kop, en het maakt ook nogal wat uit in het stroomverbruik.
Ben nu op zoek naar een redelijk geprijsde fbl-kop voor mijn atom. Al een upgradesetje gevonden in de States. En dan nog een BeastX erbij. Ik heb nog een spektrumsatelliet liggen. Dan kan ik dat beastX systeem ook als ontvanger laten werken. Scheelt ook weer.

Die Atom heb ik nu goed afgesteld. Luisterde erg nauw.
Nu alleen nog testen met de governer.
Die gebruik ik op de 450 ook. Dat vliegt echt hardstikke fijn. Die houdt het toerental zoveel mogelijk constant, of je nu veel pitch geeft of niks. Kan ik je zeker aanbevelen.
Ik heb een hobbywing platinum 40Amp ESC met governer en supersoftstart. Makkelijk te programmeren, en opspinnen door de TH-switch om te gooien. De softstart is zo soft dat de tandwielen dus GEEN optater krijgen. Ech soft dus.

Ben benieuwd naar de filmbeelden. Heb wel eens filmpjes gezien vanuit 3D-vluchten. Werd er bijna misselijk van. Totaal zinloos volgens mij. Opnamen van de grond zijn dan veel leuker, of vanuit een nose-in jezelf in aktie.

Een 500 of een 550 vlieg je zo mee weg. Zeker als je begint met wat tamme cyclic-instellingen.
Ik heb gekozen voor max 500, Compass omdat ik die mooi vind met zo'n dikke tailboom.
Deze is op te waarderen naar een 550. Alleen een andere tailboom, belt en blades nodig.

De 500-klasse vliegt iha met 6S lipo's. Veel grotere heli's gaan al naar 12S. Dan zijn mij de accu's wat te prijzig. Het is echt een forse "grens" die je dan overschrijdt. Dus dat speelde een belangrijke rol als uitgangspunt.

Begin je lowbudget, dan kan de HK500 3D versie goed, wel metal tail meteen erbij nemen.
Turnigy-servo's etc erop en je bent voor rond de 400 euro in de lucht.
Als je dat wilt doen heb ik wel wat links voor de goede setup.

Je kunt ook kiezen voor een 2e hands Trex500 of zo. Zo ben ik ook aan de Atom gekomen.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-30-2010, 06:56 AM   #298 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Het was dus geen aarding-probleem. Ben nu na het aarden toch weer gecrasht agv storing. Was niks meer aan te houden. Vol de grond in.
Jammer, dan maar weer opbouwen. Misschien is een van de servo's toch niet goed meer na de vorige crash. Voorlopig even niet met de 450 de lucht in. Eerst maar eens uitzoeken.

Gelukkig heb ik nog een paar andere heli's. Dus vliegen gaat toch wel door.
Maar wel erg voorzichtig. Toch even de schrik in de benen.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 09-30-2010, 12:09 PM   #299 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Ik had eenzelfde soort probleem dat de servo's en motor ermee stoptte nadat ik hem weer had opgebouwd na een crash. Bleek dat de motor toch ergens stuk was, nieuwe lagers erin, probleem nog steeds niet over, telkens na 2 minuten stoptte de ESC ermee. Motor, ESC en lipo veel warmer dan normaal. Heb toen die Scorpion ESC en motor gekocht, daarna was het probleem over. Ik verdenk mijn oude motor dus, waarschijnlijk toch ergens een fase sluiting waardoor er teveel amperes getrokken worden en het zaakje oververhit raaktte waardoor de ESC ermee stoptte. Gelukkig nu weer alles dus ok.
Heb vandaag de FlyCam ontvangen, blijkt echter al kapot te zien, laad niet op en doet gewoon niks. Die gaat dus meteen retour naar V-Nix voor een nieuwe. Jammer, zag er erg gaaf uit, lekker klein en licht.
Nou, succes met je BMI, probeer een nieuwe motor zou ik zeggen. Hoop dat de schade niet al te ernstig is.
Ja, die BeastX is een mooie stabilisator unit, maar alleen dus voor FBL geschikt, heb net een review gelzen in een helicopter magazine dat ik elke maand hier in engeland krijg.
Denk niet dat ik ooit zo'n HK heli koop, uiteindelijk zet je toch Align spullen op. Heb aleens zo'n kloon 450 kop gekocht op Ebay, echt goedkope bagger, alle links en hefboompjes zaten superstraks, metaal supersoft. Een crash en ding ging zo de vuilnisbak in.
Denk dat ik maar subsidie ga aanvragen want ik heb een financiele handicap !? En een helicopter verslaving.....

Ik heb de mSR van mijn collega overgenomen, hij heeft het al opgegeven, dus nu heb ik er 2, 1 voor thuis en 1 voor aanboord, hahahhahhhaaa, het verveelt nooit deze hobby.
Gr.H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-01-2010, 10:13 AM   #300 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

ik denk dat het bij mij vanuit een of andere servo komt. Verdenk de tailservo als eerste. Maar zal de motor nakijken.

Ikwacht op de flb-kop van Compass. Upgrade setje zou ca 0 us dollars moeten kosten. Dat is tenminste te doen.
Daarnaast alleen de microbeast.
Het scheelt een hele bak onderdelen als je crasht. Wat er niet op zit kan ook niet kapot.

Jammer van die flycam. Ik heb een kapotte accu bij mijn atom gehad. Was gewoon nog nooit gebruikt, dus de verkoper had het ook nog niet gemerkt. Enfin, hij is wel bereid deze te vervangen. Ik stuur de resten dus terug. Dus ik bedoel maar, het komt wel vaker voor.

Heb je een goed idee om een dolgedraaid inbusboutje uit de flybarcasing te halen? Je weet wel, zo'n verzonken gevalletje.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Reply




Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the HeliFreak forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your REAL and WORKING email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself. Use a real email address or you will not be granted access to the site. Thank you.
Email Address:
Location
Where do you live? ie: Country, State, City or General Geographic Location please.
Name and Lastname
Enter name and last name here. (This information is not shown to the general public. Optional)
Helicopter #1
Enter Helicopter #1 type and equipment.
Helicopter #2
Enter Helicopter #2 type and equipment.
Helicopter #3
Enter Helicopter #3 type and equipment.
Helicopter #4
Enter Helicopter #4 type and equipment.

Log-in


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




Copyright © Website Acquisitions Inc. All rights reserved.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

SEO by vBSEO 3.6.1