Fun, Learning, Friendship and Mutual Respect START  HERE


Unregistered
Go Back   HeliFreak > R/C Helicopters > International Helicopter Support Forums > Netherlands/Belgium/South Africa


Netherlands/Belgium/South Africa Netherlands/Belgium/South Africa speaking Forum


Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 06-25-2010, 04:30 PM   #241 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Ik heb vanaf het begin al die kruiskopschoefjes vervangen door inbus.
Ook dan moet je goed opletten met locktite. Ook die kopjes kun je kapot draaien.
voor de rest bevalt dat prima. Kan het iedereen aanbevelen.

Als rchellevoet die carbon delen gaat verkopen neem ik er ook een stel. Tenminste van het upperframe. Mijn ervaring na een forse crash is toch dat het lowerframe heel blijft, en het upperframe knikt net voor de mainshaft. Dus een carbon upperframe is voor mij goed zat.

Na vervangen van de tail incl. belt, de oneway incl. maingear en het extra controleren van de taildrive-unit alles weer in elkaar gezet.
Gyro opnieuw afstellen (limits, servopositie op boom). Dan een proefvluchtje. De staart houdt nu wel weer goed. dit weekend ook even met wat meer wind testen. De verwachting is wel dat het nu weer goed gaat.
Ben dus weer airborne met mijn carboon.
De sjm180 heeft de tussenliggende week toch draagbaar gemaakt. Wel vroeg in de ochtend, of laat op de avond vanwege de wind. Maar daarom niet minder lol.

iedereen een goed vliegweekend toegewenst.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 06-26-2010, 08:50 AM   #242 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Zal Ruud van RChellevoet nog even een herinnering sturen want hij heeft nog niet teruggemaild. Mijn inner/upper frame delen waren inderdaad precies voor het bovenste lagerblok van de hoofdas verbogen, de lower/outer frame delen wonderbaarlijk nog in goede rechte conditie. Trouwens ook nieuwe lagers voor dat lagerblok besteld, zat een rare klik-klik-klik geluidje in, as zal niet echt goed recht in het frame/lagerblokken gezeten hebben al die tijd. Straks beter opletten tijdens montage. Vond ook nog een tandje van mijn voorste (pitch) servo gebroken, hmmm, setje nieuwe besteld voor de HS65MG, ongelooflijk maar echt waar....
Hmm, ja, die inbusjes kan je natuurlijk ook over de kop draaien, en inderdaad alleen maar 1mm Loctite aan het begin van de draad aanbrengen, anders krijg je ze zooooo moeilijk los. En je moet ze ook weer goed schoonmaken voor je ze opnieuw gaat gebruiken. Heb gisteren alle busjes en boutjes/schroefjes allemaal ontdaan van oude Loctite, ook alle schroefgaatjes schoon en met een boutje alles weer lekker gangbaar gemaakt.
Heb zelfs gelezen dat je je featheringshaft ook altijd met wat alcohol moet schoonmaken/ontvetten voordat je de boutjes van je bladhouders erin schroeft, anders heeft Loctite totaal geen effect. Zit soms nog wat olie in van het fabricage proces, draadtappers enzo.
Chopstick, veel succes met je proefvluchtjes. Hoop dat je staart wat strakker blijft staan.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-01-2010, 02:55 PM   #243 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Quote:
Originally Posted by chopstick View Post
Als rchellevoet die carbon delen gaat verkopen neem ik er ook een stel. Tenminste van het upperframe. Mijn ervaring na een forse crash is toch dat het lowerframe heel blijft, en het upperframe knikt net voor de mainshaft. Dus een carbon upperframe is voor mij goed zat.
Ik heb van Ruud RCHellevoet een mailtje gehad. Ze kosten rond de 12 en 15 euro per framesetje. Ik heb gezegd dat jij ook wel een setje besteld dus svp zo snel mogelijk die framesets op de webshop site zetten dan kunnen wij overgaan tot bestellen.
Hou je op de hoogte.
In de tussentijd de metal gears van een servo vervangen, easy job. Ook Align lagers in de hoofdas lagerblokjes vervangen, alle 3 dus. Zat toch wel een tikje in hier en daar als je ze ronddraaide. Denk dat die Align lagers beter zijn dan die BMI, ze komen ook per 4 in een setje.Heb ook een Align tailpitch slider gekocht, moet ik nog monteren op de staart straks.
H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-04-2010, 04:00 AM   #244 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Ik zal op rchellevoet ff kijken. Vast bedankt daarvoor.
De heli vliegt nu weer prima. Ik heb er inderdaad een align pitchslider opzitten. De bladeholder is van CopterX. Wel met de extra gewichtjes.
Kon dit setje overnemen van Gevaho, goede vliegmaat van me.

Gelukkig is het de laatste tijd wat rustiger qua wind. Dus nu weer de gelegenheid om 's-avonds lekker te vliegen.
Ben nu eerst maar eens de gewone cirkels links- en rechtsom aan het oefenen. Ik heb nog steds moeite om de heli op gelijke hoogte te houden. Schiet nog wel eens omhoog in de bochten. En met de klok mee gaat beter dan andersom. Dus nog veel oefenen.
De nose-in dingen gaan nu nagenoeg automatisch. Komt zeker door ht vele vliegen dat ik de laatste tijd doe. Oefening baart dus echt kunst. Simmen doe ik nu nauwelijks. Buiten is het veel lekkerder.
Met de ESC in governor-mode is het wel hardstikke lekker vliegen. Krijg er nu echt veel plezier voor terug. Is wel eens anders geweest, maar het doorzetten levert nu dus op.
Veel vliegplezier allemaal.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-04-2010, 05:18 AM   #245 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Ruu d van RC hellevoet zou die frame delen pas Donderdag as. binnen hebben, dus hopelijk Vrijdag op de site.
Denk dat ik meteen maar 2 sets van elk bestel, je kunt ze maar hebben.

Ja, zo lekker buiten vliegen is veeeel leuker dan op de pc te staren naar je helitje. Wel goed om bepaalde manoeuvres eerst goed te oefenen, beetje vertrouwen in je sticks krijgen. Kan zonder problemen tic-tocs en inverted hooveren op de sim, maar in het veld ?? Daar wacht ik nog maar even mee. Stond al met hartkloppingen en zweethandjes toen ik een looping en roll deed, maar wel kicken hoor !! Zal ook nog een hoop moeten oefenen met de cyclic om het een beetje netjes te doen. Misschien kunnen we een draadje starten hoe je een roll, looping, tic-toc, inverted hoover het beste kan uitvoeren. Of is er al ergens een goed draadje waarin dit nauwkeurig beschreven staat ? Zou me een hoop kopzorgen besparen want lig nu 'savonds in bed na te denken hoe ik met mijn sticks een bepaalde manoeuvre het beste kan uitvoeren terwijl ik het misschien helemaal verkeerd aanpak. Wou dat ik een vliegmaat had, zou veel leuker zijn om met meerdere te kunnen vliegen en ervaringen te kunnen uitwisselen. Ik heb al iemand in het volgende stadje bij mij vandaan gemaild gisteren, kijken of hij reageert.
Ben nu mijn Guru-Z pitchrange helemaal opnieuw aan het afstellen, heb wat plastic uit een framedeel gevijld om meer negatieve pitch te kunnen creeeren. Komt mijn swashtooltje weer goed van pas straks !!
Nou, veel vliegplezier iedereen en hou het heel !
H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-04-2010, 08:15 AM   #246 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

er staan op helifreak volgens mij ergens wat video's met de stickbewegingen erbij. Kon ze zo snel niet vinden. ff zoeken.

Je bent verder dan ik nu. Ik ga niet zo snel naar loopings etc. Ik vind dat ik eerst de normale dingen helemaal op de autopilot moet kunnen. En ik wil eerst achteruit leren vliegen. Dat is pas een uitdaging!
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-10-2010, 10:42 PM   #247 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi allemaal

Het wordt een spannend dagje vandaag !! Holland-Spanje.....moge de beste winnen....Holland dus...

RCHellevoet verkoop nu ook de carbon fiber frame parts.
Heb zelf net een setje besteld. Zal jullie op de hoogte houden over de qualiteit en verdere opbouw van mijn BMI Carboon 450 CF.
Ik geef "haar" steeds een niewe extensie, eerst S, toen XS, toen XP, nu dan CF.

Heb van de week een zo goed als nieuwe mSR voor een collega hier aan boord gekocht voor 70 pounds. Heel leuk, vliegen we "indoor" met z'n tweeen in het schip. Die mSR kan echt heel veel hebben, zo robust.

Heel veel vliegplezier. Vanmiddag Zeebrugge playa
Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-13-2010, 03:50 PM   #248 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

ik heb ook een setje besteld. Dus dan zien we het wel. Vervangen doe ik denk ik pas als ik het frame weer uit elkaar moet halen.
Verder behoorlijk gevlogen. Ik oefen nu de cirkels etc omdat ik deze met constante snelheid, hoogte en curve wil beheersen. Rechtsom gaat al heel behoorlijk. Linksom minder. Dat vergt meer training.
Daarnaast oefen ik het achteruit vliegen. Dat valt dus echt tegen! Een kort stukje gaat nog, en natuurlijk recht naar me toe. Voor de rest gaat dat wel even duren.

Leuk dat jullie met 2 man zijn. Dan leer je weer van elkaar.
Wens hem maar succes.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-14-2010, 11:36 AM   #249 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi.

ik heb de carbon fiber frame parts binnen hoor. Vanmiddag lagen ze op mijn bureau.
En, tjonge jonge, wat zijn ze mooi en licht.
Ben begonnen met alle delen te assembleren, mooi woord, zonder Loctite, om er zeker van te zijn dat de hoofdas lagerblokken goed in lijn zitten.

Zal er straks een foto van maken en uploaden.
Ben pas volgende week Donderdag thuis, daar liggen alle andere onderdelen. Vrijdag de rest in elkaar zetten, Zaterdag proefvluchtjes maken en dan hopelijk Zondag naar de heli-club voor het eerst. Hopen dat we mooi weer krijgen volgende week, nu regent het hier in de UK haven.

Hoe gaat het met LIECAT, DATAKE en VEDDER? He, jongens, hoe staat het met jullie vorderingen en ervaringen ?
Hoop jullie nog weleens te zien hier hoor !

Zit te wachten op Fast Lad.... ze hebben de kwark, uhh, Quark, niet in voorraad. Ik er eentje kopen en meteen monteren voordat ik volgende week weer ga vliegen.

Groetjes !!
H.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-15-2010, 09:48 AM   #250 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi hoi

Heb een Quark besteld !! Niks aan de vrouw vertellen hoor...

Ok, hier een paar foto's van het carbon frame, mooi strak en stevig, fantastisch.

H.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMI 450 Carbon Frame 001.jpg
Views:	120
Size:	71.8 KB
ID:	168341   Click image for larger version

Name:	BMI 450 Carbon Frame 002.jpg
Views:	110
Size:	72.5 KB
ID:	168342   Click image for larger version

Name:	BMI 450 Carbon Frame 003.jpg
Views:	104
Size:	73.4 KB
ID:	168343  
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-20-2010, 11:39 AM   #251 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Vandaag de Quark ontvangen. Wauw, wat een mooi ding, en erg klein !!
Het is de doorzichtige versie, erg sexy.
Komende weekeind de heli weer in elkaar zetten.
Zal jullie op de hoogte houden, paar foto's etc.

Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-21-2010, 09:30 AM   #252 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Ben benieuwd. Maar ja, Spartan, dat kan eigenlijk niet beter.

Ik heb de carbon upperframe-delen net in de brievenbus. Monteren wordt waarschijnlijk na de vakantieperiode. Of als het ineens heel erg slecht weer wordt.
Vliegen heeft nu toch de hogere prioriteit boven sleutelen.
Wel de carbon tailblades even snel erop. Zou ook weer wat strakker moeten sturen.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-23-2010, 05:08 AM   #253 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Even een update.
Swashservo's zijn vervangen door Hitec HS-65B
Gyro is vervangen door Futaba gy520 - parcht gyrootje.
Esc is vervangen door Hype 40A -3A bec (originele ecs is opgesmoord, gelukkig voor vertrek.
Staart is nu volledig in aluminium.
Ons carbooontje doet het goed, momenteel achtjes aan het draaien waarbij ik tracht op dezelfde hoogte te blijven met constante snelheid.
Klein vraagje, bij het optoeren is telkens wanneer ik bijna ga hooveren een sidderend geluid te horen, de bladen lijken ook even te "ont" sporen. Vanaf het hooveren is er geen probleem meer. Dit euvel is alleen merkbaar bij een eerste start. Even landen, laten uittoeren en weer vertrekken geeft dit geluid niet. Heb zowat alles al gecheckt (links, rods, dampers vervangen,...)
Tot vliegs; Lieven
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-23-2010, 11:23 AM   #254 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi Lieven !!
Blij dat je nog van de partij bent.
Gelukkig nog steeds in de lucht en aan het verbeteren, zoals de heli als de vaardigheden.
Ik denk dat je je niet te bezorgd hoeft te maken over dat "swwwoohhs" geluid. Heb ik ook "last" van . Heeft denk ik te maken het de negatieve pitch tijdens optoeren komen. Pas als je gas ( en dus pitch) gaat geven verdwijnt het geluid. Bij gas midstick, o-pitch, klinkt het helemaal mooi strak, geen bijgeluiden. Het "sswwwoohhs" geluid hoor ik ook tijdens bochtjes draaien, vooral als je dicht bij de grond komt. Hoort er allemaal bij hoor ! Er wordt een hoop lucht verplaatst om de heli in de lucht te houden.
Zou misschien ook nog de featherring shaft damper o-ringetjes kunnen zijn, misschien zijn ze zacht aan het worden en merk je even een trillingsfrequentie die zich uit in het beeld wat je zit, maar bij hogere toeren is het weer weg, alles draait dan harmonischer en eenparig. Kun je de bladhouders met de hand op en neer/heen en weer bewegen ten opzichte van je rotorkop. Dit om te controleren of je damper o-ringetjes te zacht aan het worden zijn.
Ik heb vandaag een Trex Pro tail unit besteld. De bladhouders met de hub. Zitten die "chinese weights" op ingebouwd. Merktte vanmorgen dat er weer een boutje van een van de tail bladhouders was afgebroken in de hub. Niet eruit te krijgen natuurlijk, dus maar een betere besteld. Morgen alles in elkaar peuteren.
Groet.
Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-24-2010, 02:49 AM   #255 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

als het alleen bij de eerste start is heeft het waarschijnlijk te maken met de rotorbladen die zich nog even "goed" zetten vanaf een bepaald toerental.

Ik heb de KDS carbon hekrotorbladen erop gezet. Die zijn net iets groter dan de originele (ca 1 -1,5 mm langer). en veel stijver.
Het stuurt nog wat strakker. dus prima zo.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-24-2010, 12:22 PM   #256 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Nou mannen, ik heb alles in elkaar zitten en net de tracking afgesteld. Gyro rate functie nu ook mechanisch goed afgesteld zodat ik geen (sub-) trim nodig heb. Schakelen naar heading hold gaat geheel probleemloos, geen driften etc, gewoon super strak. Gain ietsjes lager moeten zetten, deze gyro is zo super gevoelig !!
Net als chopstick heb ik ook de KDS carbon tailblades erop zitten, nu samen met de Align Pro bladhouders op de tail, loopt gewoon super mooi en soepel.
Hier alvast een foto. Kijk verder op mijn album van mijn profiel.

https://www.helifreak.com/album.php?...ictureid=41046

Het waait en regent hier steeds een beetje, geen zon, redelijke temperatuur.
Heb voor morgenochtend afgesproken met een heli vliegclub, hopelijk beetje beter weer.
Veel vliegplezier en hopelijk wat minder wind en regen.
Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-24-2010, 04:20 PM   #257 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

mooi he.
Veel plezier ermee.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-27-2010, 02:43 PM   #258 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Aaahh, heerlijk vliegweertje zo tegen het avondsschemer. De wind is dan lekker gaan liggen, zonnetje net een beetje achter de wolkjes. Gisteravond en vanavond even 3 lipo's gevlogen. Merk sinds ik die Scorpion motor en ESC heb dat mijn vliegtijden gewoon 3 minuten langer geworden zijn !! Ik laadde vanmiddag mijn lipo's op die ik gisteravond had leeggevlogen, wel dat dacht ik, had er toch een dikke 6 a 7 minuten mee gevlogen, maar ze bleken pas 60% leeg te zijn. Op een Zippy 2200-30C hooverde ik bijna 9 minuten !!! Ongelooflijk maar waar. Probeer maareens zolang geconcentreerd te blijven vliegen, dat valt niet mee.
Vanavond mijn heli even flink uitgelaten, loopings gemaakt, gaat steeds beter, op tijd de collective / gasstick even naar middenstand, heli lekker over zijn kop laten gaan en dan weer gas erop en pitch terug naar voren, zo blijf je op hoogte tenminste. Zal het ook eens op de simulator gaan oefenen. Wil ook mij rolls verbeteren, niet van die kurketrekkers...
Dan een keertje inverted hooveren, op flinke hoogte eerst maareens. Iemand al eens en tic-toc gedaan ?
De originele BMI tail rod, die tussen servo en pitchslider zit, is te flexibel. Ik heb hem dus niet in die 2 plastic geleiders meer zitten, alleen tussen de horizontale fin houder. Is er iets beters ? Dikkere rod of carbon rod ? Iets wat niet zo flexibel is ?
Nou, groetjes maar weer, heli vrinden.
Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-28-2010, 01:10 PM   #259 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

ik heb een carbon rod van 2 mm. Met maar 1 "steuntje" in het midden. Dat is dat haakje wat direct onder de bevestiging van de steunen van de boom zit. Nooit problemen mee.

Je bent al een stuk verder dan ik met de figuren. ik leg me er ook niet zo op toe. Ben meer bezig met veel controle bij lage snelheden. En ook met voorzichtig oefenen in het achteruit vliegen. Dat valt dus echt tegen. Al een paar keer maar net ontsnapt aan een crash.
Voor de rest vlieg ik dus ca 7min 30 sec op een accu. Dan is deze ca 80 % leeg. mooi zat. Ik heb dan altijd genoeg over om de heli fatsoenlijk terug te halen en neer te zetten.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 07-30-2010, 05:23 AM   #260 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Oeps, I did it again..........

Kwam uit een roll en verloor kompleet het overzicht...orientatie was ver te zoeken dus knalde zo het grasveld in, meteen trottle hold erop.
Main gear, main shaft, motorsteun, main blades, flybar...plenty kromme onderdelen.
Volgende maand bestelling eruit en maar weer opbouwen.

If you're not crashing you're not pushing hard enough

Zo leer je ook je limits.
Eerst maar even vakantie houden met de familie, moet ook gebeuren.

Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Reply




Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the HeliFreak forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your REAL and WORKING email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself. Use a real email address or you will not be granted access to the site. Thank you.
Email Address:
Location
Where do you live? ie: Country, State, City or General Geographic Location please.
Name and Lastname
Enter name and last name here. (This information is not shown to the general public. Optional)
Helicopter #1
Enter Helicopter #1 type and equipment.
Helicopter #2
Enter Helicopter #2 type and equipment.
Helicopter #3
Enter Helicopter #3 type and equipment.
Helicopter #4
Enter Helicopter #4 type and equipment.

Log-in


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




Copyright © Website Acquisitions Inc. All rights reserved.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

SEO by vBSEO 3.6.1