Fun, Learning, Friendship and Mutual Respect START  HERE


Unregistered
Go Back   HeliFreak > R/C Helicopters > International Helicopter Support Forums > Netherlands/Belgium/South Africa


Netherlands/Belgium/South Africa Netherlands/Belgium/South Africa speaking Forum


Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 01-19-2010, 03:13 PM   #61 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

zo, ook even een update van mijn kant.
Mijn heli bestaat voor een flink deel uit alu vann de carboon. Vooral de hoofdrotorsteunen, met lagers en de tail-aandrijf-unit heb ik recent vervangen. Gekocht bij RChellevoet.
Mijn tailboom is een carbon buis van de Trex. De alu rotorkop is van KDS. Net als de tailunit zelf.
Paddles en skids en tailrotorblades zijn van gorilla-gear. Lekker sterk.
Hebt 3 hitec HS65 servo's op de swash, een spartan gyro met een robbe fs61 servo op de tail.
De tail blijft hiermee prima staan.
Vlieg nu al een tijdje schadevrij. Maar houdt het ook erg rustig.
En nu in de winter steek ik even wat meer tijd in een SJM180. Leuk knutselen, en makkelijker binnen te testen.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 01-19-2010, 11:35 PM   #62 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi allemaal

Mijn laatste update.
Had een Robbe FS61 Speed Carbon besteld hier in Engeland. Na 3 weken eindelijk een pakketje vandaag. Wat denk je ?? Zit er een originele Align DS520 in !! Nou, mooi hoor, ben er ook wel tevreden mee, maar normaal verwacht je toch even een berichtje of je een ander merk wil als ze niet op voorraad zijn. Ga hem vandaag monteren met de G401Y giro. Is wel wat groter dan de ACE0915 servo maar past prima op de metal servo houders.
Nu ook alles origineel BMI metal upgraded. Volgende worden de bladen en paddles.

Lieven.
Raar dat BMI ineens andere onderdelen gaat leveren. Je staartbuis zonder locating hole moet geen probleem opleveren zolang je je staart gearboxje maar goed kan vastzetten, beetje electro tape eerst erom heen draaien, geeft ook wel goede grip.
Die staartbuis houdertjes voor je servo rod kun je ook weglaten. Zeker nu je die dikkere kunststof (carbon ?) rod hebt, die flexen minder dan die dunne stalen rods. Je ziet ook bijna bij alle vliegers dat ze die weglaten. De geleider onder de horizontale fin zou ik heel goed bekijken of dat je rod absoluut niet geraakt wordt tijdens volle pitch van je staartroer. Anders beetje uitvijlen misschien ? Heb je de metalen of de plastic fin houder ?
Hebben jullie nog enige tips of suggesties mbt een hele mooie canopy ? Iets met een haaiebek lijkt me wel wat. Ben een beetje uitgekeken op die suffe BMI kap.

Veel vliegplezier !
Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 01-20-2010, 03:42 AM   #63 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

hoi allemaal...
De carboons lijken het wel goed te doen mits wat aanpassingen en veeeel geduld. Heb al enkele batterijvluchtjes achter de rug, de eerste keer na 3 maand en met een nieuwe zender was toch effe aanpassen... Nu begint een en ander weer wat op rustig hooveren te lijken...
Hier en daar nog wat fijnstellen en we staan weer waar we 3 maand geleden stopte, hoop ik...
En Hans, koop een blanco canopy en laat je hier is goed op gaan... wie weet welk mooi kunstwerk dat oplevert.
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 01-20-2010, 10:09 AM   #64 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Mijn aanpassingen zijn allemaal gedaan na een crash. Het betreffende onderdeel vervangen door de alu versie. Of, bij mijn rotorkop, door iets waar ik makkelijk aan kon komen.
Wat ik dit voorjaar nog wil vervangen is de tailbladeholder. Daar wil ik die van de align 450pro op zetten. Die heeft de "chinese weights" (tennisracketeffekt) al ingebouwd. Scheelt weer in de belasting van de staartservo.

Leuk om een align servo te krijgen. De robbe fs61 bevalt mij overigens prima. Zeker in combinatie met de spartan gyro.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 01-21-2010, 11:42 AM   #65 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Nou, de nieuwe Align DS520 staartservo vandaag gemonteerd, ronde wieltje gebruikt op binnenste gaatje. Servo in rate mode op staartbuis zo afgesteld op een draaitafel dat de helicopter mooi stilstaat, geen yaw. Gyro op digitaal gezet, delay op 0 % en proefvluchtje gemaakt.
Op rate superstrak, snelle piro's, geen bounce, gain op zender 50%.
Op Heading Hold moest ik toch een beetje trim naar links zetten (32) terwijl het op de draaitafel niet hoefde, denk een beetje temperatuur drift. Ook hier zeer goede acties tijdens snelle pyro's en punch outs. Gain op zender 35% maar denk dat dit nog hoger kan. Morgen weer een vluchtje maken en verder afstellen.
Wel tevreden zo met de gyro combinatie HK G401Y.

Het is wel een flinke servo maar zit er toch mooi opgemonteerd. Loopwerk is superstil en maakt geen buzzende geluiden zoals de Corona digitale servo's die ik op mijn swash heb zitten.
Zal er wat foto's van maken en op mijn profiel folder erbij plakken.

Trouwens nog iets anders. Toen ik voor mijn hoofdas de metalen lagerhouders verving voor de plastic parts, upper bearing holders (dat stukje alum. buis met de middelste en bovenste lagers), toen bleek mijn main gear tegen het frame aan te komen. Uiteraard dat kleine afstandsringetje wat op de auto-rotation/gearwheel ligt goed gemonteerd, maar de hele hoofdas is gewoon wat naar boven verschoven. Zo te zien is er gewoon verschil tussen de plastic en de alum. lagerhouder. Het middelste lager ligt iets dieper in de alum.lagerhouder buisje waardoor de hoofdas ook iets omhoog gekomen is. Ik heb dit opgelost door een 5mm ringetje op het kleine afstandsringetje op de main gearwheel erbij te leggen, circa 1mm dikte. Nu liggen de tandwielen weer ok, maar ietsjes lager dan standaard het geval was. Hierdoor ook iets minder positieve pitch maar dat vind ik niet zo erg, circa 8,5 graden.
Hebben jullie ook een alum. lagerhouder voor het middelste en bovenste lager ? Enige problemen ?
Bemerkt ook dat wanneer ik het boutje/moertje op het tail gearwheel te strak aandraai dat het tail gearwheel gaat deformeren en een "wiebel" effect opstaat, dus niet te straks aandraaien, beetje Loctite boutje vastzetten.

Heb die tail bladhouders van de Trex 450 PRO eens bekeken. Die Chinese Weights hebben ze er inderdaad heel vernuftig op de bladhouder erbij "gegoten". Je moet goed kijken anders zie je het verschil niet.

Ok, tot zover dan maar weer. Moet nu mijn machinekamer klaarmaken voor vertrek. Effe 20.000 pk vannacht op de assen. Vraag me niet hoe hier de toeren en pitch curves geregeld worden. Zoveel electronica....

Tot hoors.
Hans

Update: photo album paar nieuwe foto's erbij geplaatst.
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro

Last edited by Engineer H.; 01-22-2010 at 12:13 PM.. Reason: additional info
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 01-22-2010, 12:35 PM   #66 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Met het monteren van aluminium hoofdas-houders (met lagers) liep de maingear bij mij ook aan. Bij mij kwam het omdat de hele hoofdas iets voorover gekanteld was. dus stond het tandwiel ook schuin en liep daardoor aan de achterzijde aan. De gaten in het frame iets opgeruimd, en vervolgens de as verticaal gezet. En ja, ook een extra ringetje ertussen. Duidelijk het verschil tussen de plastic en de aluminium onderdelen. Voor de pitch heeft dat nauwelijks gevolgen. De linkjes iets aangepast, en met mijn vliegstijl ruim voldoende pitch.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 01-23-2010, 05:14 AM   #67 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Voor mij nog geen problemen met alu-onderdelen, vlieg nog steeds met de originele plastiek onderdelen van de 450sc. Alvast goed om weten als het eens zover komt...
Nog wat verder afgesteld (bladspoor, gyro). Vlieg dagelijks ongeveer 6 batterijen en vandaag.... voor het eerst zonder trainingsstel... Vliegt goed zo, en landen is zeker geen probleem. Nu nog oefenen en oefenen en .... Hopelijk allemaal crashvrij...
Tot schrijfs... Lieven
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 01-29-2010, 12:14 PM   #68 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

Fijn om te horen. Mijn heli is bijzonder rustig. Heb ik ook zo afgesteld. Maar het merendeel ligt aan de piloot. Voordat ik niet meer zo wild deed met de sticks was ik ook een paar crashes verder.
Jij moet die rust er ook nog verder in krijgen. Of beheersing zo je wilt. En dan wordt het steeds leuker. Geniet ervan.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-07-2010, 01:43 PM   #69 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Beste vliegvrienden

Ik heb op een ander Engelse forum, Heliguy, mijn oude vertrouwde Walkera DF#4 en alle resterende onderdelen min of meer weggegeven. Had er een beetje genoeg van een was eigenlijk te groot om in huis mee te kunnen vliegen.
Uiteraard hou ik de Guru-Z Xeon en natuurlijk de BMI voor buiten.

Maaaar voor binnen heb ik na grondig onderzoek een EFlite Blade mSR gekocht !!



Wat een te gek klein ding ! Fixed pitch maar super stabiel. Kost wat maar je krijgt er een lader, 2.4 Gig zender en 2 lipootjes bij, en wat klein spul. Super gewoon.

Hier de foto's.

Groeten. Hans.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Eflite Blade mSR 001.jpg
Views:	240
Size:	48.7 KB
ID:	138219   Click image for larger version

Name:	Eflite Blade mSR 003.jpg
Views:	220
Size:	47.6 KB
ID:	138220   Click image for larger version

Name:	Eflite Blade mSR 006.jpg
Views:	234
Size:	46.7 KB
ID:	138221   Click image for larger version

Name:	Eflite Blade mSR 011.jpg
Views:	235
Size:	35.9 KB
ID:	138222  
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-08-2010, 09:50 AM   #70 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 821
 

Join Date: Jul 2008
Default

leuk klein ding. Maar ik vind ze te klein. Met mijn sjm180 oefen ik de hoover in de garage. Dat is voor mij wel het kleinste wat ik wil vliegen.
__________________
LOGO 500 : Spartan Vortex Nano; Scorpion 4020 1100kV
Quad 250 : Openpilot CC3D
chopstick is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-09-2010, 11:18 AM   #71 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Geinig ding Hans, zeggen jullie toch...
Verder een vraagje: mijn BMI vliegt redelijk prima, alleen aan één ding krijg ik kop nog staart. Telkens als je begint te vliegen (ook na batterijwissel) wiebelt de staart ca 15 à 30 seconden lichtjes heen en weer, nadien verdwijnt dit gewiebel telkes weer als sneeuw voor de zon. Iemand een idee wat dit euvel kan veroorzaken? Vlieg nog steeds met de originele BMI gyro en Hitec staart servo... Thx by voorbaat!
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-09-2010, 12:21 PM   #72 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi Liecat.

Hmmm... lage headspeed? Kogeltje op het servo armpje van de staart servo misschien 1 gaatje verder naar binnen proberen (+/- 8 mm)? Geen speling op haaks scharnier armpje tussen tail slider en staartroer stang kogeltjes? Reageert je gyro verder wel goed? Stopt snel na piro's enz.? Denk toch aan de kwaliteit van de gyro want dat is toch waar BMI bespaart op hun RTF heli's. Staat je zender in HH mode of Rate mode als je de lipo aansluit ?

Hoor het wel.
Ben ERG tevreden met mijn nieuwe mSR. Fantastisch om lekker binnen nose-in te kunnen oefenen en kleine cirkeltjes te vliegen, ongelooflijk gewoon.
Het vliegt echt als die youtube videootjes die je ziet. Hangt gewoon super stabiel in de lucht zonder dat je je zender maar hoeft aan te raken. Vlieg nu 3 lipotjes achter elkaar leeg, kleine 20 minuten. Wel wat kleine crashes gehad maar NIKS stuk !!! Had aan BMI spares al heel wat geld gekost...hihihi...

Groeten.Hans
Morgen weer terug naar het schip, lekker de BMI weer vliegen !!
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-09-2010, 01:17 PM   #73 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

video van mij met de mSR

[http://www.youtube.com/watch?v=Ga9KXxMAJxM]
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-10-2010, 12:04 AM   #74 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Jammer Hans, je youtube video geeft de melding "the url contained a malformed video ID.
Wat mijn BMI betreft, lage headspeed denk ik niet, het wiebelen begint bij effectief hooveren en ik vermoed dat de headspeed dan reeds hoog genoeg is. Headhold Gyrogain op de zender staat op 74. Verder lijkt de gyro normaal te werken, bij manueel testdraaien rond de as reageert de gyro correct.
Geen speling op de staartscharniertjes. En pyro's zijn voor mij nog niet weggelegd.
Voor het vliegen op zich is er niet echt een probleem aangezien het licht wiebelen stopt na een 10-tal seconden. Alleen wil ik de oorzaak kennen.
Greetz; Lieven
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-11-2010, 10:22 AM   #75 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi Lieven.

Zoek op MrHeliHans (mSR flight) op youtube, dan lukt het volgens mij wel......hoop ik.

Groet.
Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-11-2010, 03:58 PM   #76 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

HAns, Fijn om te zien... Leuk einde ook...
Je vliegt hier met de duimem op de stick zie ik, ook zo met je BMI of daar met de vingers?
Greetz, Lieven
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-14-2010, 06:56 PM   #77 (permalink)
 

Join Date: Feb 2010
Default

Hallo iedereen. Ben me dan toch maar op uitnodiging van Hans komen registreren.
Ik hoop hier wat nuttge info te krijgen en mee te kunnen delen!

Ik kreeg in januari een Carbooon 450 SC cadeau, met 2.4 Ghz radio.

Ik heb eerst alle pagina's van dit topic ff gelezen en jeeze, de helft van de tijd spreken jullie echt Chinees voor mij.
Ik moet dringend eens gaan studeren denk ik. Ook zeggen jullie je 450 af te regelen, ik zou niet weten hoe eraan te beginnen!

Ik ben jaloers dat jullie al wat kunnen vliegen, ik bak er momenteel echt niets van.
Heb nu 5 keer zeeeer voorzichtig gevlogen en toch 5 keer gecrashed, en heb elke keer brokken.
Koop mijn stukken op ebay, vooral UK en bij hobbyking in Hong Kong.

Ik kan nochthans redelijk vliegen met een co-axiale heli, dus het is niet dat ik er geen bal gevoel voor heb.
Ik heb de indruk dat het ding slecht staat afgesteld. Verkoper Ballien in Borgerhout beweerde nochthans dat zijn heli's ingevlogen worden.... Geloof er niet veel van.

Ook vind ik de algemene kwaliteit maar matig... Staartbuis die te los zit waardoor mijn riem niet meer opspande (aangepast met ductape rond de buis, zit nu muurvast). superzachte imbus-koppen op de schroefjes, je draait ze zo kapot, en veel pastic onderdelen. Heb de meest kritieke al vervangen door Align schroeven, zijn iets beter. Ook staartrotor in alu gemonteerd.
Mijn vrouwtje heeft er toch 380€ voor betaald en ik vind dat wel duur, zeker als je ziet dat die 450 heli's op ebay al vanaf 30-40€ aangeboden worden

Heb nog een vraag: tijdens mijn laatste vlucht ben ik scheef geland, met de main blades in het gras. Beetje plastic van het hout af, verder op het eerste zicht niets.
Ik zit echter met een onbalans nu op de hoofdrotor. Waar deze mooi centraal moet ronddraaien, draait die nu een beetje excentrisch lijkt me, wat de hele heli doet daveren op zijn onderstel (op de grond) als ik wat gas geef.
Kan het zijn dat de centrale as wat krom staat? Of moet ik ergens anders zoeken?

Thanks,
Joe
Joe Tosh is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-14-2010, 11:19 PM   #78 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hi Joe.

Geweldig dat je mijn uitnodiging hebt opgevolgd
Hoe meer hoe beter !

Ik denk dat we allemaal hetzelfde gevoel hebben over de "afstelling" en "ingevlogen" uitspraken van de verkopers, die is dus niet te best. Ik heb destijds 400 euro voor een S met 35 MHz zender betaald, nu vindt je op internet een SC met 2.4 Ghz voor onder de 300 euro, hmmm is wel even slikken.
Controleer als eerste ALLE schroefjes of ze met threatlock geborgd zijn, Loctite 243 is goed spul, anders originele Align threatlock.
Op dit forum vindt je video's van Finless Bob hoe het een en ander af te stellen en waar je op moet letten. Ik vind hem persoonlijk nogal chaotisch maar er zit wel verhaal in, zeker als je net begint. De BMI 450 heli is goed te vergelijken met de Trex450 of andere Trex kloon.

Blijf volhouden en volg Radd's School of Flying, even Googlen, als je op een gegeven moment kan hooveren. Dit zijn hele goede orientatie oefeningen die je echt consequent moet opvolgen. Helaas gaat heli vliegen met crashes gepaart. Dat hebben we allemaal aan den lijve ondervonden....

Het ziet er inderdaad naar uit dat je hoofdas krom is, iets wat al vrij snel gebeurd als je met je wieken en keer de grond goed raakt. Deze is vrij snel en eenvoudig te wisselen, maar als je er alleen even met opstarten last van hebt dan zou ik hem nog even lekker laten zitten. Ik heb trouwens 2 assen van zilverstaal laten namaken, dat staal is keihard. De originele as en feathering shaft zijn erg zacht. Ik heb er dan ook een feathering shaft van Align inzitten met groene Trueblood dempers in plaats van die o-ringetjes.

Ik heb deze zender:

Ziet er uit dat je dezelfde hebt alleen andere stickertjes.

Ik heb deze USB kabel gekocht:
http://www.giantcod.co.uk/simulator-...-p-403930.html

en heb een gratis simulator programma gedownload van HeliSimRC hier:
http://www.marksfiles.net/HeliSimRC/index.htm

Dit werkt prima en je kan hier redelijk goed mee oefenen. Lees even hoe je je zender moet programeren (1-S swash type).

Niet opgeven, het is moeilijk maar wel te leren, en op een gegeven moment ga je echt je sticks onder de duimen krijgen !!

Zie verder mijn profile en foto albums.
Heb ook nog een mooie GS Storm SUT truck !! TE koop !!! 350 Euro !! Erg zeldzaam met wat PRO upgrades, super kwalititeit, alles helemaal startklaar. Niet meer dan 3 liter nitro 10% verreden. Te koop omdat ik er niet meer aan toe kom.

Groetjes en vliegse en hou ons op de hoogte.

Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-15-2010, 01:16 PM   #79 (permalink)
Registered Users
 

Join Date: Sep 2008
Default

Welkom Joe, en een Belg... Niet dat we iets tegen nederlanders hebben hoor Hans!!!
JA, ik herinnner me ook nog mijn eerste BMI weken in augustus vorig jaar. Hooveren was een echte uitdaging...
Zoals Hans reeds zei, veel lezen op de vershillende fora, veel video's bekijken bv. hier op Helifreak (Finless rulezzz...)
Best is je zender zo af te stellen dat alles zachtjes aan reageert, en gebruik meken van je trainingsgear.
Niet te hoog willen gaan in het begin, gewoon gecontroleerd huppelen en trachten je heli binnen een (groot) vlak te houden.
Eenmaal je kan hooveren tail in, zachtjes en gecontroleerd links rechts, voor achter, tail in... Elk stapje in het leerporces volgen en je niet laten verleiden tot stoerdere dingen die je sowieso een crash opleveren.
Zelf heb ik mijn BMI zo goed als mogelijk (voor mijn doen toch) afgesteld. Een pitchmeter is eigenlijk wel nodig, en instellingen in je zender aanpassen uiteraard.
Waar woon je in Antwerpen, zelf woon ik in Heist-op-den-Berg, een kleine 3 kwartiertjes rijden (buiten de spitsurren toch).
Alvast niet opgeven! Suc6 en tot schrijfs! Lieven.
__________________
BMI Carbooon 450 sc - Spektrum DX6i
liecat is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-16-2010, 10:29 AM   #80 (permalink)
Registered Users
 
Posts: 170
 
My HF Map location
Join Date: Jul 2009
Location: Worcester, UK
Default

Hoi Lieven.

Ach, woon al jaren niet meer in NL en vaar al jaren op Zeebrugge, amaai....'t amuzement..
Denk dat Joe wel wat goeie tips en informatie van ons kan gebruiken. Ik heb vandaag een setje hoofd en staart "carbon" bladen ontvangen, ga morgen proberen.
Groet. Hans
__________________
Hirobo Eagle-Freya
Hirobo Eurocopter Tiger
Align MR25XP
DJI Mavic Pro
Engineer H. is offline        Reply With Quote Quick reply to this message
Reply




Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the HeliFreak forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your REAL and WORKING email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself. Use a real email address or you will not be granted access to the site. Thank you.
Email Address:
Location
Where do you live? ie: Country, State, City or General Geographic Location please.
Name and Lastname
Enter name and last name here. (This information is not shown to the general public. Optional)
Helicopter #1
Enter Helicopter #1 type and equipment.
Helicopter #2
Enter Helicopter #2 type and equipment.
Helicopter #3
Enter Helicopter #3 type and equipment.
Helicopter #4
Enter Helicopter #4 type and equipment.

Log-in


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




Copyright © Website Acquisitions Inc. All rights reserved.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

SEO by vBSEO 3.6.1